Hvordan kan jeg se, om jeg har tilmeldt mig et løbende abonnement?

Du kan se, om du har tilmeldt dig et løbende abonnement under "Min profil" øverst til højre.

Vælg "Mit abonnement ".

Såfremt du ikke har noget abonnement, så vil du se beskeden ''Du har i øjeblikket ingen +PlusProfil abonnementer.'' under ''Mit abonnement. Du skal dog være opmærksom på, at du kan have et aktivt abonnement via iTunes eller Google Play, som du kan administrere via dit apple-ID eller din Google Play konto. 

Såfremt du har et løbende abonnement på hjemmesiden, vil det fremgå af beskrivelsen under "Mit abonnement". Der vil stå, hvornår du har oprettet abonnementet, og hvornår der vil blive trukket igen.

Når du klikker for at afmelde abonnement, vil et vindue kommer frem, og du skal for at deaktivere abonnementet, klikke på ‘’Afmeld abonnement’’.

Hvis du deaktiverer abonnementet, så vil din resterende PlusProfil periode fortsætte til den udløber.

Du er altid velkommen til at genoptage (aktivere) abonnementsservicen igen på et andet tidspunkt.

Kunne du bruge svaret til noget: Ja eller Nej

Fik du besvaret dit spørgsmål?

Er svaret ikke fyldestgørende, så kontakt venligst vores kundeservice.
Du kan sende en e-mail til os på kundeservice@dating.dk

Computertjek


Tjekker din browser...
Status:

Vi er klar til at hjælpe dig