Hvordan kan jeg se, om jeg har tilmeldt mig et løbende abonnement?

For at se om du har et løbende abonnement, skal du gøre følgende:

 

På websitet:

Du kan se, om du har tilmeldt dig et løbende abonnement under "Min profil" øverst til højre, og herefter vælge ''Mit abonnement''.

Såfremt du ikke har noget abonnement, så vil du se beskeden ''Du har intet abonnement'' under ''Mit abonnement''. 

Du skal dog være opmærksom på, at du kan have et aktivt abonnement via iTunes eller Google Play, som du kan administrere via din iTunes eller din Google Play konto. 

Såfremt du har et løbende abonnement på hjemmesiden, vil det fremgå af beskrivelsen under "Mit abonnement". Der vil stå, hvornår du har oprettet abonnementet, og hvornår der vil blive trukket igen.

Når du klikker for at afmelde abonnement, vil et vindue kommer frem, og du skal for at deaktivere abonnementet, klikke på ‘’Afmeld abonnement’’.

Hvis du deaktiverer abonnementet, så vil din resterende PlusProfil periode fortsætte til den udløber.

Du er altid velkommen til at genoptage (aktivere) abonnementsservicen igen på et andet tidspunkt.

 

Via app:

Du kan se, om du har tilmeldt dig et løbende abonnement ved at klikke på menuen oppe til højre og herefter vælge ''Mit abonnement''.

Såfremt du ikke har noget abonnement, så vil du se beskeden ''Du har ikke abonnement'' under ''Mit abonnement''. 

Du vil øverst kunne se hvornår dit abonnement næste gang skal fornyes, og er det afmeldt kan du se hvornår det udløber. 

Når du klikker for at afmelde abonnement, vil et vindue kommer frem, og du skal for at deaktivere abonnementet, klikke på ‘’Ja’’.

Hvis du deaktiverer abonnementet, så vil din resterende PlusProfil periode fortsætte til den udløber.

Kunne du bruge svaret til noget: Ja eller Nej

Fik du besvaret dit spørgsmål?

Er svaret ikke fyldestgørende, så kontakt venligst vores kundeservice.
Du kan sende en e-mail til os på kundeservice@dating.dk