Jeg var tilmeldt et løbende abonnement og nu er jeg GratisProfil?

Det kunne tyde på du har fået et nyt betalingskort, eller at der ikke har været dækning på kortet, og at vi derfor ikke kan hæve på det kort, du har oplyst i betalingscenteret.

For at opdatere dine kortoplysninger, skal du gå til "Min profil" øverst til højre.

Herefter skal du vælge "Mit abonnement" --> ''Indstillinger'' --> "Opdater kortoplysninger".

Såfremt du ikke har fået nyt betalingskort, og vi alligevel ikke kan fornye dit abonnement, kan det også skyldes at der ikke er dækning på dit kort.

Kontakt banken for sådanne problemer. 

-Ovenstående er dog kun forklaring på problemet, hvis du har oprettet abonnement med dit betalingskort på vores website, og ikke hvis du har oprettet abonnement via vores app, via MobilePay eller med SMS.

 

 

Kunne du bruge svaret til noget: Ja eller Nej

Fik du besvaret dit spørgsmål?

Er svaret ikke fyldestgørende, så kontakt venligst vores kundeservice.
Du kan sende en e-mail til os på kundeservice@dating.dk

Computertjek


Tjekker din browser...
Status:

Vi er klar til at hjælpe dig