Det kunne tyde på, at du har fået et nyt betalingskort, eller der ikke har været dækning på kortet, og at vi derfor ikke kan hæve på det kort, du har oplyst ved købet indgåelse.
For at opdatere dine kortoplysninger, så skal du klikke på ''Mit abonnement'' i menuen til venstre og du skal så vælge "Se abonnement".
Du klikker så på ''Indstillinger'' ud til højre for dit abonnement og her vælger du ''Opdater kortoplysninger''.
Hvis du ikke har fået nyt betalingskort og vi alligevel ikke kan forny dit abonnement, kan det også skyldes at der ikke er dækning på dit kort. Kontakt banken for sådanne problemer.
- Ovenstående er dog kun forklaring på problemet, hvis du har oprettet abonnement med dit betalingskort på vores website, og ikke hvis du har oprettet abonnement via vores app eller via MobilePay.
Er du tilfreds med svaret?
Bemærk venligst, at eventuelle spørgsmål ikke besvares. Opret i stedet en henvendelse som normalt.
Tilfreds
Ikke tilfreds
Vi besvarer henvendelser indenfor 24 timer på hverdage.
Emne:
Beskriv årsagen til din henvendelse:
Status:
Optimal opsætning
Problemer
OK - men ikke optimal