Det ser ud til, at problemet kan skyldes et nytbetalingskort eller mangel på dækning.
Opdater dit kort under "Mitabonnement" i menuen til venstre, vælg "Se abonnement", vælg "Indstillinger",ude til højre for dit abonnement, vælg "Opdater kortoplysninger".Hvis problemet fortsætter, kan det skyldes manglende dækning, kontakt din bank.Bemærk, dette gælder kun for abonnementer oprettet via vores hjemmeside, ikkevia appen eller MobilePay.
Er du tilfreds med svaret?
Bemærk venligst, at eventuelle spørgsmål ikke besvares. Opret i stedet en henvendelse som normalt.
Tilfreds
Ikke tilfreds
Vi besvarer henvendelser indenfor 24 timer på hverdage.
Emne:
Emne skal udfyldes
Beskriv årsagen til din henvendelse:
Årsagen skal udfyldes
Status:
Optimal opsætning
Problemer
OK - men ikke optimal
JavaScript understøttelse:
Din browser har ikke JavaScript aktiveret – Dating.dk kræver JavaScript for at fungere korrekt.
JavaScript er aktiveret i din browser.