Jeg var tilmeldt et løbende abonnement og nu er jeg GratisProfil?

Det kunne tyde på du har fået et nyt betalingskort, eller der ikke har været dækning på kortet, og at vi derfor ikke kan hæve på det kort, du har oplyst i betalingscenteret.
For at opdatere dine kortoplysninger, skal du klikke på "Min profil" i menuen til venstre.
Her skal du vælge ''Betalingscenter'' og du skal så vælge "Mit abonnement". 
Du klikker så på ''Indstillinger'' ud til højre for dit abonnement, og her vælger du så ''Opdater kortoplysninger''.

Såfremt du ikke har fået nyt betalingskort, og vi alligevel ikke kan fornye dit abonnement, kan det også skyldes at der ikke er dækning på dit kort.
Kontakt banken for sådanne problemer. 
- Ovenstående er dog kun forklaring på problemet, hvis du har oprettet abonnement med dit betalingskort på vores website, og ikke hvis du har oprettet abonnement via vores app eller via MobilePay.

Er du tilfreds med svaret?

Bemærk venligst, at eventuelle spørgsmål ikke besvares. Opret i stedet en henvendelse som normalt.


Tilfreds  Ikke tilfreds

Fik du besvaret dit spørgsmål?

Er svaret ikke fyldestgørende, så kontakt venligst vores kundeservice.
Du kan sende en e-mail til os på kundeservice@dating.dk