Mit SMS-abonnement er forsvundet?

Det kan muligvis være en fejl, som skal undersøges nærmere. Det er nemlig ikke sikkert, vi har kunnet opkræve de 100 kroner fra din mobiludbyder, og i det tilfælde, så bliver PlusProfilen fjernet fra din profil igen.
Du skal kontakte os og oplyse dit mobilnr. og hvilket mobilselskab du har.
Du kan kontakte os på: 33 89 00 00
Mandag - torsdag; 10:00 - 12:00 og 12:30 - 16:00
Fredag; 10:00 - 12:00 og 12:30 - 15:00


Vi tager forbehold for ændrede åbningstider.

Er du tilfreds med svaret?

Bemærk venligst, at eventuelle spørgsmål ikke besvares. Opret i stedet en henvendelse som normalt.


Tilfreds  Ikke tilfreds

Fik du besvaret dit spørgsmål?

Er svaret ikke fyldestgørende, så kontakt venligst vores kundeservice.
Du kan sende en e-mail til os på kundeservice@dating.dk