Jeg modtager ikke min aktiverings e-mail

Som det første kan du tjekke din spam/uønsket post mappe, der kan e-mailen nogle gange være.

Hvis ikke du finder e-mailen der, skal du sikre dig, at du har skrevet din e-mail adresse korrekt. Dette kan du tjekke ved at gøre følgende:

 

På websitet:

Du skal klikke på "Min profil" øverst til højre, og herefter vælge "Profilinfo".

Såfremt din e-mailadresse ikke er indtastet korrekt, så kan du nu skrive din e-mail adresse påny i feltet "E-mail adresse" også trykke på "Gem" øverst til højre.

Undersøg nu om du skulle have modtaget en e-mail fra Dating.dk, der kan i nogle tilfælde gå et par timer før e-mailen kommer frem.

Har du stadig ikke modtaget din aktiverings e-mail, kan det være nødvendigt at bruge en alternativ e-mail adresse på din profil.

Nogle e-mail udbydere har et meget aggressivt spam filter, og det kan vi ikke gøre noget overfor.

 

Via app:

Du skal klikke på menuen oppe til venstre og vælge ''Rediger profil''. Herefter skal du vælge ''Profilinfo".

Såfremt din e-mailadresse ikke er indtastet korrekt, så kan du nu skrive din e-mail adresse påny i feltet "E-mail adresse" også trykke på "Gem" øverst til højre.

Undersøg nu om du skulle have modtaget en e-mail fra Dating.dk, der kan i nogle tilfælde gå et par timer før e-mailen kommer frem.

Har du stadig ikke modtaget din aktiverings e-mail, kan det være nødvendigt at bruge en alternativ e-mail adresse på din profil.

Nogle e-mail udbydere har et meget aggressivt spam filter, og det kan vi ikke gøre noget overfor.

Kunne du bruge svaret til noget: Ja eller Nej

Fik du besvaret dit spørgsmål?

Er svaret ikke fyldestgørende, så kontakt venligst vores kundeservice.
Du kan sende en e-mail til os på kundeservice@dating.dk