Tjek først din spam-mappe. Hvis du ikke finder mailen her,så kontroller at din e-mailadresse er korrekt, det gør du sådan her:
På website: Klik på ’Min profil’, vælg ’Rediger profil’, vælg ’E-mailadresse’,ret den om nødvendigt og klik "Gem" øverst til venstre. Der kan inogle tilfælde gå op til 20 min, før mailen kommer. Hvis du stadigvæk ikkemodtager en mail, så prøv med en alternativ e-mailadresse. Nogle udbydere harstærke spamfiltre, som vi ikke kan påvirke.
Via appen:Vælg 'Profil' i bundmenuen, vælg herefter 'Min konto', vælg 'E-mailadresse',ret den og gem. Vent 20 min. Hvis du stadigvæk ikke modtager en mail, så prøvmed en alternativ e-mailadresse. Nogle udbydere har stærke spamfiltre, som viikke kan påvirke.
Er du tilfreds med svaret?
Bemærk venligst, at eventuelle spørgsmål ikke besvares. Opret i stedet en henvendelse som normalt.
Tilfreds
Ikke tilfreds
Vi besvarer henvendelser indenfor 24 timer på hverdage.
Emne:
Beskriv årsagen til din henvendelse:
Status:
Optimal opsætning
Problemer
OK - men ikke optimal