Jeg modtager ikke min aktiverings e-mail

Som det første kan du tjekke din spam/uønsket post mappe, da mailen nogle gange kan ende der.
Hvis ikke du finder e-mailen der, skal du sikre dig, at du har skrevet din e-mail adresse korrekt. Dette kan du tjekke ved at gøre følgende:
 
På websitet:
Du skal klikke på "Min profil" i menuen til venstre og vælge ''Rediger profil''.
Såfremt din e-mail adresse ikke er indtastet korrekt, så kan du nu skrive din e-mail adresse på ny i feltet "E-mail adresse" og bagefter klikke på "Gem" øverst til højre.
Undersøg nu om du skulle have modtaget en e-mail fra Dating.dk. Der kan i nogle tilfælde gå et par timer før e-mailen kommer frem.
Har du stadig ikke modtaget din aktiverings e-mail, kan det være nødvendigt at bruge en alternativ e-mail adresse på din profil.
Nogle e-mail udbydere har et meget aggressivt spam filter, og det kan vi ikke gøre noget overfor.
 
Via app:
Du skal klikke på menuen oppe til venstre og vælge ''Rediger profil''. Herefter skal du vælge ''Profilinfo".
Såfremt din e-mailadresse ikke er indtastet korrekt, så kan du nu skrive din e-mail adresse på ny i feltet "E-mail adresse" også trykke på "Gem" øverst til højre.
Undersøg nu om du skulle have modtaget en e-mail fra Dating.dk. Der kan i nogle tilfælde gå et par timer før e-mailen kommer frem.
Har du stadig ikke modtaget din aktiverings e-mail, kan det være nødvendigt at bruge en alternativ e-mail adresse på din profil.
Nogle e-mail udbydere har et meget aggressivt spam filter, og det kan vi ikke gøre noget overfor.

Er du tilfreds med svaret?

Bemærk venligst, at eventuelle spørgsmål ikke besvares. Opret i stedet en henvendelse som normalt.


Tilfreds  Ikke tilfreds

Fik du besvaret dit spørgsmål?

Er svaret ikke fyldestgørende, så kontakt venligst vores kundeservice.
Du kan sende en e-mail til os på kundeservice@dating.dk