For at se om du har et løbende abonnement, skal du gøre følgende:
På websitet:Du kan se, om du har tilmeldt dig et løbende abonnement ved at klikke på ''Betalingscenter'' i menuen til venstre og du skal så vælge ''Mit abonnement''.
Hvis du ikke har noget abonnement, så vil du se beskeden ''Du har intet abonnement''.
Du skal dog være opmærksom på, at du kan have et aktivt abonnement via iTunes eller Google Play, som du kan administrere via din iTunes eller din Google Play konto.
Har du et løbende abonnement på hjemmesiden, vil det fremgå af beskrivelsen under "Mit abonnement". Der vil stå hvornår du har oprettet abonnementet, og hvornår der vil blive trukket igen.
Via app:Du kan se, om du har tilmeldt dig et løbende abonnement ved at klikke på menuen oppe til højre og herefter vælge ''Mit abonnement''.
Såfremt du ikke har noget abonnement, så vil du se beskeden ''Du har ikke abonnement'' under ''Mit abonnement''.
Du vil øverst kunne se hvornår dit abonnement næste gang skal fornyes, og er det afmeldt kan du se hvornår det udløber.
Er du tilfreds med svaret?
Bemærk venligst, at eventuelle spørgsmål ikke besvares. Opret i stedet en henvendelse som normalt.
Tilfreds
Ikke tilfreds
Vi besvarer henvendelser indenfor 24 timer på hverdage.
Emne:
Beskriv årsagen til din henvendelse:
Tjekker din browser...
Status:
Optimal opsætning
Problemer
OK - men ikke optimal