Hvis du har et +PlusProfil-abonnement, som er med en bindingsperiode, så kan man se dette ved at gøre følgende:
På websitet: Du skal klikke på ''Mit abonnement'' i menuen til venstre.
Klik så på ”Indstillinger”, som du ser til højre for dit abonnement.
Vælg ”Se betingelser”.
Øverst på denne side vil det fremgå tydeligt, hvis dit abonnement er med en bindingsperiode, og hvor lang tid den eventuel er bindende. Afmeldes abonnementet ikke inden bindingsperiodens udløb, så fornyes abonnementet automatisk indtil det afmeldes igen.
Hvis du ønsker at opsige abonnementet, skal du klikke på ''Indstillinger'' ud til højre for dit abonnement, som du kan se ca. midt på siden.
Herefter skal du klikke på ''Stop abonnement'', for at bekræfte det er det, du ønsker.
Via app: Du skal klikke på 'profil' nederst i højre hjørne og herefter skal du vælge ''Abonnement''.
På denne side vil det fremgå tydeligt, hvis dit abonnement er med en bindingsperiode, og hvor lang tid den eventuel er bindende. Afmeldes abonnementet ikke inden bindingsperiodens udløb, så fornyes abonnementet automatisk indtil det afmeldes igen.
Hvis du ønsker at opsige abonnementet, skal du klikke på ''Administrer'' ud for dit abonnement. Er dit abonnement købt via betalingskort på hjemmesiden, så vil du blive videresendt dertil via en browser, hvor du kan afmelde det.
Er abonnementet i stedet købt via enten iTunes (for iPhone brugere) eller Google Play (for Android brugere), så vil du blive videresendt til dine indstillinger, hvor du kan afmelde det.
Er du tilfreds med svaret?
Bemærk venligst, at eventuelle spørgsmål ikke besvares. Opret i stedet en henvendelse som normalt.
Tilfreds
Ikke tilfreds
Vi besvarer henvendelser indenfor 24 timer på hverdage.
Emne:
Emne skal udfyldes
Beskriv årsagen til din henvendelse:
Årsagen skal udfyldes
Status:
Optimal opsætning
Problemer
OK - men ikke optimal