Der er forskellig fortrydelsesret alt efter hvilken betalingsform, du har benyttet.
Fortrydelsesretten er som følger:Til dit abonnementskøb er knyttet den lovbestemte fortrydelsesret på 14 dage. Du kan kun fortryde, hvis du ikke har taget dit abonnement i brug indenfor de 14 dage. Du tager dit abonnement/din serviceydelse i brug i samme øjeblik, du gennemfører købet på www.dating.dk. Ønsker du at udnytte fortrydelsesretten, må du straks efter køb logge af og ikke logge på igen og kontakte kundeservice for at informere, at du har fortrudt dit køb. Da du har indgået en aftale om et abonnement, er der kun fortrydelsesret ved aftalens indgåelse og ikke i forbindelse med den løbende betaling.
Køb via iTunes:For at fortryde dit køb du har foretaget via din iTunes konto, så skal du gøre følgende;
Gå til reportaproblem.apple.com.
Log ind med dit Apple-id og din adgangskode.
Hvis knappen "Rapporter" eller "Rapporter et problem" er vist ud for det emne, du vil anmode om refundering for, skal du klikke på den.
Følg vejledningen på siden for at vælge årsagen til, at du vil have pengene tilbage, og indsend din anmodning.
Du kan også ringe til iTunes kundeservice for hjælp - deres nummer er 80 24 96 25
Køb via Google Play: For at benytte fortrydelsesretten på et køb man har foretaget via sin Google Play konto, skal man gøre følgende:
1: Gå til https://play.google.com/store/account på din computer.
2: Klik på Ordrehistorik.
3: Find den ordre, du vil fortryde.
4: Vælg Anmod om refusion eller Rapportér et problem på ordren, og vælg den mulighed, der beskriver din situation.
5: Udfyld formularen, og angiv, at du gerne vil have en refusion.
6: Du får vist meddelelsen "Tak, fordi du fortalte os om dit problem". Du modtager derefter en mail, hvor det vil fremgå, om du er berettiget til en refusion. Du modtager som regel en afgørelse inden for 15 minutter, men det kan tage op til 4 hverdage.
Er du tilfreds med svaret?
Bemærk venligst, at eventuelle spørgsmål ikke besvares. Opret i stedet en henvendelse som normalt.
Tilfreds
Ikke tilfreds
Vi besvarer henvendelser indenfor 24 timer på hverdage.
Emne:
Beskriv årsagen til din henvendelse:
Status:
Optimal opsætning
Problemer
OK - men ikke optimal